lördag, mars 21, 2009

HILLE, VILKEN KILLE

I dag åkte vi till Kungsör för att tävla våran 2:a
LKII. Det började inte så bra, fick för mej att
köra en annan väg än genom Arboga!
Ja, vi hamnade alldeles fel. Så min marginaltid
gick åt till att hitta rätt, vilket jag gjorde såsmåningom.
Kom fram precis i tid till lottningen, puh stessad
Drog startnr 2, bra då har jag lite tid för uppvärmning.
Hille kändes lite seg, kanske för att jag va stressad
Men så bra det gick, när vi gick av plan så fick vi
possitiva kommentarer. KUL
PLATSLIGGNING 10
F,F 9,5
LÄGGANDE 10
INKALLNING M STÅ 9
RUTAN 8
APPORTERING 9,5
HOPPET 10
FJÄRREN 9
HELHET 9
SUMMA 186,5 SAMT VINST
VILKEN KILLE JAG HAR
FIXAR DET SÅ BRA TROTS EN
STRESSAD MATTE

6 kommentarer:

  1. Anonym3/21/2009

    Wow, vilka poäng. GRATTIS!!!!!! Kanske ska du vara litet stressad. Adrenalinpåslag, du vet.
    //Biggan

    SvaraRadera
  2. Anonym3/21/2009

    GRATTIS!! VAD DUKTIG DU ÄR! FINFINA POÄNG PÅ FJÄRREN OXÅ......
    HA EN BRA HELG!

    SvaraRadera
  3. Anonym3/22/2009

    GRATTIS igen!!! Snart blir det trean då?

    SvaraRadera
  4. Anonym3/23/2009

    Grattis!! Kanonpoäng.

    SvaraRadera
  5. Anonym3/23/2009

    GRATTIS!
    Vilken stjärna du har!!!

    SvaraRadera
  6. Anonym3/23/2009

    Grattis vad roligt! Kul med så mycket priser också..

    SvaraRadera