torsdag, juli 22, 2010

HILLE + UPPDATERING

Träningen igår gick med blandat resultat, belönade för mkt på uppvärmningen så han hade för stor förväntan vilket resulterade i att han fick vänta på belöningen tills han hade taggat ner lite. Visst jag vill ha en taggad hund men inte så att det blir tokigt. Hille har fått en vätskefylld blåsa på en framtå, så hans deltagande på lägret är i farosonen. Kanske Gims får följa med istället men han är ju inte bekväm med att vara med mej längre han har ju SIN MATTE MALIN & han är inte i kondition för att träna en hel vecka. Konstigt att jag inte lär mej snart blir lika ledsen varje gång det blir nått med bästaste Hille, trots blåsan så jobbade han utan besvär i går, vi körde inga fartmoment. Nedrans svår att få till helheten på momenten när vi aldrig kan träna fullt ut.
Yes, vilket pass vi fick till i dag, fint f,f lagom på tå, bra skall, fina ställanden. Platsliggning med skott, han lägger ner huvudet när han tycker jag ska komma tillbaka har tränat så.
Så har jag då gått med i facebook, jag som inte skulle. Hille är inte besvärad av sin blåsa så det är bara att köra & ta det lite lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar