torsdag, september 30, 2010

MERA SOT

Syns det att vi klickar ögonkontaktEn lurvig flicka
Hilles biabed är lite mysko

Bäst att ta de försiktigt


Hilles apa är kul, lite dutt med tassen



Jag tror vi får byta matta så vi inte trampar på katten
hon syns ju nästan inte. Hon har så fina svarta eyeliner &
bruna trampdynor. Tycker hon är lugn för att vara kattunge
men hon kommer väl igång när hon är hemmastad. Hille är så
lugn, ligger mest & tittar när hon leker.

I morse hade vi sällskap av månen, som tydligen inte ville sova



Frost på gärdet, vackert det är en underbar tid nu.


En sväng till klubben på kvällen, tränade rutan som gick fint.
Saktgående mkt bra :) & kryp som är riktigt roligt att träna nu
när jag vet hur :)
En kort promenad med Rapports Tamm, en härlig kille.
Mycket tid går att bara titta på Sot när hon leker








1 kommentar:

  1. Nu har den politiskt-mediala överklassen och den organiserade brottsligheten gjort gemensam sak mot Sverigedemokraterna. Facket och Original Gangsters. Demokratin är hotad. Då kan jag omöjligt tiga. Det är en medborgerlig PLIKT nu för alla oss som GILLAR OLIKA att slå till mot den falska vänsterns åsiktsterror, Gleichschaltungs- och diktatursträvanden.

    Samtidigt känner jag mig skyldig att sprida ljus över det verkliga HIV-läget i vårt land. Mörklagt av de Mäktiga. Sanningen MÅSTE komma fram. Det gäller liv och död för oss alla!

    Vidare instiftar jag den ultimata religionen, den "metakatolska kristosatanismen".

    Denna sida upp!

    SvaraRadera