måndag, juli 06, 2009

ONT, ONT

Har inflamation i käken, gör så j...la ont, men nu har jag fått medicin så det ska bli bättre. I går va vi till Lindesberg på utbildning. Inkallning med stå & ligg stod på schemat. Vi har så himla skoj när vi tränar, skrattar så man får ont i magen.
Tiden går väldans fort. När vi kom hem så va Hille så stissig så det vart en långpromis, hade tur för när vi precis kom hem så kom regnet.
Vi har fått läxa av Anna, lära in targetmatta, visst de fixar vi ju. Hille låser sej på bollen, vill få honom att kunna jobba bort från mej. Tanken är att han ska tänka-om jag springer till den punkten så får jag komma tillbaks till matte å få min boll, lätt som en plätt, eller. Jaha det är väl bara å sätta igång då, vi hörs när vi tränat en stund, hejsväjs.
UPPDATERING
Nu har vi jobbat 6 korta pass, fick honom att trampa på mattan när jag lägger mattan mellan honom & mej. Blir några korta pass senare, berättar om dom i morn.


2 kommentarer:

  1. Det blir nog inga problem för er med musmattan, ni är så duktiga.

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa om dina träningsmetoder. Stackars konkurrenterna.

    SvaraRadera