onsdag, juli 08, 2009

SMAKAT

I dag har jag gått å kännt på ordet MORMOR, fint ord. Lydnadsträning med mina ekipage i dag, Anna Bjellå va oxå med, vilket va attans bra. Vi talade & tränade grunderna som jag tycker är bra att gå tillbaks till ibland. Anna va en hjälpande hand när vi undrade saker. Hille tränade backa med störning, Anna störde riktigt, hon hade en boll som va lika dan som Hilles. Gissa om han ville ha den ett par ggr, men han gick miste om SIN belöning då, oj va han taggade på, jobbade mer intensivt med kontakt å gick nästan på mej. DUKTIG GOSSE. Snack under fikat, smörgåstårta, mums.
Nu är nya h-vagnen besiktad å provtrykt:UA skönt, så nu är det dax att fixa den lita mysig efter mitt tycke. I morn blir det till att åka å shoppa. Ska till klubben på kvällen se om det är några träningssugan där.

3 kommentarer:

  1. Näe."Emil" ska absolut inte in i snickarboa-det blir alltför trist för en aktiv liten Emelia kontra Basta.

    SvaraRadera
  2. Tack för idag! Kommer nog en sväng till klubben i morgon kväll, om det inte hällregnar.

    SvaraRadera
  3. Hmm du såg mig visst på klubben, du pratade ju med mig! Frågade om jag hade nycklar..hihi du har väl inte redan blivit snurrig "mormor":)Ha det gott!

    SvaraRadera