söndag, december 13, 2009

Mmmmm

Sovmorgon i dag= ingen väckarklocka. Åkte till klubben tidigt på fm, gick en promis. Hille va ivrig på tillbakavägen, snabb ut på plan, jobba jobba. Han har en fin arbetsattityd, f,f kändes fint belöna mkt med bollen, inkallning med stå, snabbt ställande. Sen skall, där är det en del jobb kvar, koncentrerar mej på att få till ett bra skall. Framåts.. riktigt BRA, vände sig bara om en gång i saktagåendet. Riktigt skönt att vara alldeles själva på plan :)

På em va det träff med tävlingsinstruktörerna i Degerfors på Kinan. Åt mkt god mat, grillspett med jordnötssås mums naturligtvis kaffe & friterad banan & glass till efterrätt. Mycke diskuterades & länge.
Tänk nu snöar det igen, hurra. Bara måste köpa en ny kamera så att jag kan ta närbilder.
Känne ibland att jag har så många "måsten" fast det är ju jag som sätter alla måsten:)

1 kommentar:

  1. Jag tror jag är möjd med kameran.... Men det är mycket jag måste lära mig.... Vill även ha ett till objektiv för längre håll....

    Visst är det kul att äntligen det blivit lite kallare så vi kan träna utan att se ut som lergrisar ;)
    Ha de gott!!

    SvaraRadera