tisdag, december 15, 2009

SNÖDAG :) :)

Vilken dag vi har haft :) besiktade bilen=blankt papper. Sen tillbringade vi nästan 2 timmar i skogen, jag tror vi njöt lika mkt båda två. det va svår att få nån bra bild på Hille, han va inte still tillräkligt länge. Sötaste Hillekille Mkt spring i bena.
Fort går det, bra med en kamera som kan ta bilder i serie.

Nu kommer jag matte.






Nu är jag här,


Jaktstugan uppe i skogen står tom.


Han är aldrig lång borta Hille. Vi har haft en underbar dag i skogen, synd bara att det blir mörkt så tidigt.










4 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, han är verkligen den sötaste Hillekillen! Har nog aldrig träffat en snällare schäfer. Skönt med en härlig dag i skogen.

    SvaraRadera
  2. TACK Emma,jag gillar att vara omtyckt.

    SvaraRadera
  3. Hej Hille hoppas vi kommer att ha det kul på fredag om det inte är sån kallt för då fryser jag har så dåligt med päls hi hi

    kram Vitan

    SvaraRadera
  4. Men Vitan då, din matte kan ju sätta på dej ett varmt täcke :) Hille

    SvaraRadera