tisdag, november 16, 2010

ETT LIV, ELLER ?

Pencillinet har gjort verkan, infektionen har lagt sig i tassen, om han bara kunde låta bli sina tassar oxå så skulle dom ju bli mkt bättre. Annars är det som förut här, ut å kissa in igen. Nu vart det ju kallt med det hårt i backen vilket gör ont i tassarn. I dag har Gim varit här & då ser man ju hur en hund ska ha det. En långpromis med lek i skogen, glad & yster jycke. Får ligga å sova fast jag lämnar rummet, jag kan diska utan ha ögat på hunden. Ja inte är det mkt till hundliv han har mitt hjärta. Det kanske ändå är dax att släppa taget:(
Blir ju helt förkrossad bara av att tänka på saken, men som jag har sagt förut så får man INTE vara egoistisk som hundägare. Det är många sömnlösa nätter nu å många tårar.
En bild på Hille när han springer budöring, sträcker ut hela kroppen.

6 kommentarer:

  1. Finaste Hille! Jag avndas dig inte beslutet, det är som du säger man får inte vara egoistisk som djurägare, men det är banne mig inte lätt att släppa dom man älskar! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Stackars dig och stackars Hille Kille! Vet alltför väl vad du genomgår :( ... Massa Styrke Kramar // Jeanette

    SvaraRadera
  3. Kramar Lena!! Hille är en underbar vän och jag är säker på att han tycker du är världens bästA VÄN!! kram jag vet att du kommer att göra det bästa för er :)

    SvaraRadera
  4. Tack så mkt alla, det värmer mitt hjärta att han är så omtyckt.

    SvaraRadera
  5. Nu är det ingen som vill vara i ditt ställe, Lena. Vilka jobbiga beslut man måste ta ibland.
    Hoppas fortfarande att allt ska gå bra. Kramar!!!

    SvaraRadera
  6. Tack ;)

    Stackars Hille ... hoppas att det ordnar sig på ett eller annat sätt

    SvaraRadera