måndag, april 20, 2009

DAGIS

Har Gim varit på i dag, han va inte så glad när jag lämnade
honom, men Malin berättade att han hade varit glad
å hade lekt med Vittra så det hade inte varit några
bekymmer. Gimsen har varit hos min dotter i dag.
meningen är att han så småningom ska finna sig
tillrätta hos dom så han kan bo där, hoppas det blir bra.
Malin har inga ambitioner att tävla men tycker det är
roligt att träna.
Hille å jag åkte till skogen för att träna sök.
Är nöjd med söket, men han är för nära figgen
när han skallar, inte så trevligt at ha en skallande
hund så nära.
På em gjorde jag en uppletruta på gärdet, vallade full
ruta men la saker i 6 saker i halva, det vart mkt spring.
Han lockade in 5 saker sen va jag nöjd.
Därefter så vart det en cykeltur. Hille har kommit in i en
trots period, han stack på Råddjur i går men kom tillbaks
på engång, sen stötte han upp en hare å drog ca: 50m
Då d...lar fick han kräla en stund USCH
I dag på cykelturen så la han sig efter sen va han borta
så då vart det koppel resten av turen inte kul, men sköter
man sig inte så.
Här kommer lite kort från Påskägget Hille springer budföring

Men tror jag inte det har kommit in en Vinthund på
banan. Hille tycker det är SÅ KUL att springa
skönt att få sträcka på kroppen






1 kommentar:

  1. Härliga bilder på Hille. Skönt att det blivit en lösning för Gimsen. Ursäkta att jag tjatar..... men har du haft nån kontakt med Bettan ännu om träning??

    SvaraRadera