söndag, april 26, 2009

HUSSES BÄNKAR

I fredags em åkte vi en sväng till Askersund & åt årets
första kulglass, lakrits, choklad & nötkrokant Mmm
Våran andra fin bil
Ford Crosscountry LTD -68 Som är riktigt rolig att köra
händer "lite" när man trampar på gasen.Husse & Hille har roat sig med att bygga soffor & bänkar
Han är händig husse, sälvklart får apan vara med oxå
2 soffor & 2 bänkar vart det.
Å så skoj får jag vara med? så klart. Husse å jag
Jag kan gräva lite här då! Vi får väl se om Hille kommer
med rabarberna sen.
Matte behöver du oxå hjälp? Kanske vi kan träna lite.
Rutan tex, jättesnyggt Hille men vad tittar du på?
Snart blommar tulpanerna.
Påskliljorna slog ut i går, så fina










4 kommentarer:

  1. Anonym4/27/2009

    Tjusiga bilar, tjusiga bänkar, tjusiga blommor, tjusig vovve o förståss en tjusig karl. Vad kan man mer begära å så sol förståss.

    Biggan

    SvaraRadera
  2. Anonym4/27/2009

    Nu tror jag äntligen att jag kommit på hur jag ska få in kommentaren. Det tar sin tid.....

    //Biggan

    SvaraRadera
  3. Mona o Kirra4/28/2009

    Bra att ha en hjälpreda!!

    SvaraRadera