måndag, maj 11, 2009

JOBBAT HÅRT

Började dagen med långa rundan på klubben, sen välbehövligt kaffe. Hille lite lugnare i dag, började med ingångar, sen hopp, sitt hopp, jag har gått tillbaka i träningen på hoppet, baklängeskedjar det. Funkar jättebra, han sätter sig på ett bra avstånt på andra sidan då, där jag har placerat honom för återhoppet. Tränade även tungapport, nöjd med gripandet & tillbaka, får jobba lite med utgången, det är galopp men jag vill ha fullfart. Sen vart det saktagående, mkt bättre i dag, mer fokucerad framåt bara nån snabb blick bakåt när jag tog i västen fortsatte sen framåt.
På em la jag ett spår & ett upptag, spåret gick bra, men inte upptaget, lägger om planen. Ska göra upptagen som jag gjort med dom andra. Släpper på snett framifrån, vi får prova några ggr sen utvärdera. Efter lite vila fick Hille följa med Conny & Belinda på en promenad, medans jag tog en tur på cykeln ca:12 km, så skönt att cykla utan hund, då kan man ju trampa på en del .

2 kommentarer:

  1. Anonym5/11/2009

    Ååååååååå vad hurtig du är. Jag får komplex.//Biggan

    SvaraRadera
  2. 12 kilometer, är du galen??? Skulle jag aldrig orka!!

    SvaraRadera