onsdag, maj 20, 2009

SKOGEN

Mötte Emelie i Blåberga, jag vallade 3 st korridorer med 1 sak i varje, det fick ligga en stund så att vittringen på sakerna inte va så stark. Gick sedan ett kort spår med 3 + slut. Fokus i dag va låg näsa inte så bråttom. Hille spårade finfint låg näsa, en gång vädra han, då stannade jag vänta tills han tog upp spåret igen, plockade alla pinnar, skitnöjd. Uppletet gick oxå bra, men inte va det någe svårt att hitta sakerna, så det vart ett minileta oxå, Hilles svans går som en propeller när han letar, KUL.
Emelie gick ett upptag till Hille, gick alldeles galant, ser ljuset i tunneln, gött.
Fika gjorde vi naturligtvis,Emelie hade köpt varsin macka, hon vet att jag börjat ett nytt liv, INGA SÖTSAKER. Tack för mackan Emelie & sällskapet.

2 kommentarer:

  1. Hade tänkt jag skulle lägga spår också nu när vi är i Tiveden och har nära till skogen men det verkar vara omöjligt idag. Hinner inte få på mig kläderna förrän himlen öppnar sig och det vräker ner regn.Snart tror jag det börjar åska också så svart som det är på himlen mot väster. Det blir till att sitta inne och kura och elda i spisen.

    SvaraRadera