fredag, november 20, 2009

HILLE

Mår båttre i dag, svullnaden har gått tillbaks, lite kvar runt nosen. Han ser ut att vara lite stel i sina leder eller om det är musklerna är svårt att säga. Lite långsam i rörelserna, sover mkt. Natten har varit skitjobbig, han har flämtat hela tiden, öppnade fönstret trodde att det va för varmt. Vid 3tiden så ringde jag Strömsholm, helt normalt att vara flämtig efter ormbett & korticon, hon tyckte jag kunde komma med honom om jag va orolig, det är klart att jag va, med om det är ett normalt beteende så avvaktar jag. Vi gick ut en stund, sen drack han vatten, sen sov vi till morgonen. Han har inga problem med att äta=jätteskönt. Nu ska vi gå en kortkort promis.
Har inte fått några restruktioner på att han måste vara stilla, men jag förstår ju själv att han ska ta det lugnt

3 kommentarer:

  1. Skönt att Hille killen är på bättringsvägen! Sån himla otur han har!
    Våra kalendrar har kommit. Vi träffas väl hoppas jag nåt nästa vecka, så får du den då.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Men stackars fina-fina Hille. När Fajta blev ormbiten, fick hon instruktioner att hon inte fick vara lös o endast korta promenader.

    SvaraRadera
  3. Hu är det med Hille idag då?

    SvaraRadera