tisdag, mars 09, 2010

VÅREN ÄR HÄR

Efter jobbet så åkte jag till USÖ för röntgen av mina lungor, jag har för högt Kalcium värde, vilket kan medföra att jag har förkalkningar på lungorna, vilket ska kollas då med en röntgen.
Efter det så åkte jag till Klädjätten, Lova ville att mormor skulle handla bodysar & byxor, försekommen flicka, kan redan tala om vad hon vill ha. Sen åkte Carro & jag till Lova med hennes kläder, hon vart mkt nöjd eller om det va mamman som vart nöjd:) I dag såg vi att hon faktiskt kan vara vaken oxå. En skön promis med Hille nu på em i solen. Solen värmer så härligt, droppar från taket, syns att det tar på snön. Det finns hopp om en vår med grön gräsmatta.

1 kommentar:

  1. Anonym3/10/2010

    Oj vad det händer grejer här... hur söt får lilla lova vara??? Gull unge!!

    SvaraRadera