måndag, mars 08, 2010

BOXHOLM HELG

I Fredags drog vi iväg till Boxholm för att träna hela helgen, jag gjorde ett stopp hos lilla Lova först. Hon bara sover & äter, vilken unge inte jobbigt med barn då inte:) Sen fortsatte vi vidare, väl framme så vart det fika & indelning i grupper, 2 grupper med 4 i varje grupp, alldeles lagom. Här kvartar Hille mellan passen, jämter Vitan. Jag hade gjort ett tränings schema, jättebra att ha. Vi han med att träna det jag hade tänkt. Bla så vart jag filmad under tävlingsmässiga förhållanden. Först platsliggning, sen inrop 2 dommare & 1 tävlingsledare kalasbra. Ville med filmningen se hur jag är under programet, finns att jobba med.
Arn & Hille i lekartagen, inte trötta inte.


Hilles myshörna, eller vilohörna.

En mkt givande helg med både ris & ros. Lördagmorgon fick vi äta frukost i en svinkall matsal, RIS. Lunchen skulle oxå intas i en svinkall matsal, med då så jag stopp & gick till våran stuga med min mat, RIS. Började brinna i en av stugorna på lördagskvällen, hade kunnat sluta med katastrof, so tur va så slutade det väl, ännu mera RIS. Träningshallen helt ok, samt maten, ros.
Tycker ju att när man hyr en anläggning så ingår det att man har nån stans att sitta & prata på kvällen, men icke, RIS.
Himla tur att jag är så nöjd med våran träning, inga tecken på att Hillekillen skulle mattas efter helgen. När vi skulle åka hem tyckte han att vi skulle gå till hallen istället för bilen:)
Husse fick sej ett pass när vi kom hem, mera sa Hille, med då sa matte nej nu får du gå i korgen.



3 kommentarer:

  1. Anonym3/08/2010

    He He jag trodde först att du bara fick RIS att äta :) :) :) Kul med lyckad träning!

    / Helén

    SvaraRadera
  2. Trodde oxå som Helen att du bara ätit ris...... Tur du blev nöjd med träningen i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Nej men då, ja visst vart det ris att äta oxå.

    SvaraRadera