lördag, mars 13, 2010

TUNGT I DAG

Promisen vart sen i dag, kroppen vill inte det jag vill, kanske det är Yogan som min kropp är ovan med. Uppe i skogen matas det Rådjur, vi stog en lång stund & tittade på dom, Hille min lilla gullunge, stog vid min sida ingen antydan till att vilja skrämmas el jaga dom :)
När vi kom hem vilade jag i solen en lång stund, sen vart det tvtittande skidåkning av alla sorter.
Har inte fått nått gjort i dag men det kommer ju flera dagar. Hoppas det va en återhämtningsdag i dag, ny dag i morn:)






3 kommentarer:

  1. Vilken typ av Yoga går du på?

    SvaraRadera
  2. Vet inte vad den heter.

    SvaraRadera
  3. Anonym3/14/2010

    Hej Lena o STORT grattis till att du blivit mormor, har inte vart inne o läst här på jättelänge, men läst ikapp nu ist :) Gud så söt hon är, klart att du kapitulerar. Ha de gott... PS. Håller tummarna att Hilles tassar håller i blötan DS. Mvh Anna

    SvaraRadera