tisdag, maj 11, 2010

DATASTRUL

Japp det har jag, datan vill inte när jag & vad jag vill. Så bara jag blir frisk från denna förkylning så ska den på lagning. Söndagen tillbringades på Kumla bk, Rapporttävling. Så imponerad av dessa hundar som springer med så glädje.
Fick äran att ha Lily här från söndag till på Måndagens eftermidda :)
I fredags hade vi Ebba här över natten, lilla gumman tyckte hon skulle hålla mormor vaken ett par timmar på natten. Men vad gör väl det om hundra år:) I lördags kväll åkte vi till min syster i Karlskoga som hade födelsedag, hon bjöd på mumsig hallonpaj.
Måndagmorgon bjöd på en förkylning, usch jag som har umgåtts med barnbarna. Så nu är dom väl smittade :( I dag har jag sovit hela dagen, pannvärk & jättetrött, typiskt när det har varit så fint väder. Hoppas på lika fint väder i morn, så jag kan njuta av solen kanske få lite färg i detta bleka ansikte. Kanske orka träna lite med Hille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar