torsdag, maj 13, 2010

LÄNGTAR TRÄNING & LILY

Ja nu börjar det bli för många dagar sen jag träffade mina barnbarn, har inte sett dom sen i helgen. Men det har ju varit meningen oxå eftersom jag varit förkyld.
GULLTÖSERNA

Näe nu får jag sluta längta & åka till skogen & träna lite upptag, gå en kort promis.

Vi åkte till Tripphult där la jag 2 upptag, det 1:a vart bakspår & han vände för att jag inte gick med honom= mitt misstag. Där kan det ju bli osäkerhet om jag strular.
2:a gick jättebra, lagom trav ut hela linan & jag gick med, det är dax att nån annan går mina upptag nu. På em kom Lily & hälsade på farmor en stund, vad hon nu märkte av det för hon sov hela tiden lillstumpan. Vi har hunnit med ett kort pass lydnad oxå, vittringspinnar lika fint i dag som igår. F,f nöjd skallet inte så bra, han hade gröt i halsen. Fjärren va han för okoncentrerad, så jag tog bort bollen bakom så vart det mkt bättre. Gillar inte att han låser & inte lyssnar så bort med bollen där. Inkallning med stå kalas, men när vi va klara så markerade han på vänster framtass :(

1 kommentar:

  1. Jag håller med Lena.... och det är nog vår tur nu:) Det är bara det här med lediga tider i kalendern..... Återkommer med något lämpligt!

    SvaraRadera