lördag, maj 15, 2010

HUNDDAG

Jag är lyckligt lottad som får umgås med barn & barnbarn ofta. Tänker på dom som har sina nära långt bort va himla jobbigt det måste vara. I fredags kom alla hem så det vart till att tända grillen, mysigt att umgås med alla samtidigt.
I dag har jag varit till Filipstad & tittat på elitspårtävling. Det va många hundar med fin lydnad, jag va där för att titta på en speciell hund. Riktigt trevlig att se på, fin lydnad & ett kalasbra upplet :) Synd att jag inte kunde stanna, dom tävlar imorn oxå. En fin tik med mkt motor & stort föremålsintresse & framförallt ett fint samarbete. Ska bli kul att se mera av den tiken.
När tävlingen va slut så lånade vi planen & skojjade Hille & jag. Jag fick ge Hille en dos cortison när vi kom hem, han fick en kliattack så han kliade sönder sig i mungipan. Så nu kokar jag mat själv igen åt honom, så får vi se om det blir bättre.

3 kommentarer:

  1. Anonym5/15/2010

    Hmmmmm.... anar jag framtidsplaner...? ;) :) Trist med klåda :(
    Helén

    SvaraRadera
  2. Jag anar vem du var och såg på.....
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. hejsan! jag hittade din sida när jag sökte på internet. Jag tog ju lite kort på hille. vill du ha dom jag tog? jag kunde inte hitta någon mailadress till dig mvh Bibbi

    SvaraRadera