torsdag, augusti 20, 2009

KRISTIN

Återbesök hos Kristin i dag, & som jag misstängte så va Hilles öra inte alls bra. Ny medicin samt en massa annat, han är väldans torr i huden efter all shamponering så lite balsam ska motverka de. Jag frågade på apoteket om jag kunde få stamkundsrabbat, men hon skrattade åt de, finns ju ingen, synd. Börjar få lite pirr i magen, ska ju vara borta så "länge". Packar de sista nu, så ska de bli en sväng till klubben i kväll. Hille behöver nog jobba lite. Han är bra i dag efter sin kräksjuka i går, åt som vanligt i morse, skönt. Dator ska med så jag kan hålla mej uppdaterad vad som händer här hemma :). Peter tror jag har MASSA övervikt i h-vagnen, hur han nu kan tro de, ja de är klar, ska man ha "hela" hemmet mä så. Ni får ha de så bra här hemma i närke.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en trevlig semestervecka! Kör försiktigt!

    SvaraRadera