onsdag, augusti 26, 2009

SPÅR

I dag åkte vi till en bokskog å la spår, lite svårt innan han fick fäste sen gick det fint, plockade alla pinnar. Sen åkte vi vidare till Halmstad, en fin stad, lunchade på en pizzeria, grillspett åt jag skitgott. Hemma på campingen så vart det en promenad med Fia & Kelpieflickorna. Tänkte gå ner till havet men det blåser alldeles för mkt. Vi mår så himla bra Hille å jag, han är jättefin i sina tassar, så min teori om att han kanske är allergisk mot gräs kan inte stämma, vi går nästan bara på gräs nu. Tänk att för bara 3 veckor sedan trodde jag att vi skulle mista vår älskade Hillekille, när hans tassar såg så dåliga ut. Kanske är det maten han får som gör honom så bra, men han går ner i vikt, vilket inte är så bra. Han åter 2 liter kyckling & ris om dan, de är mkt, men det är ju inte så mkt fett i kyckling. När vi kommer hem ska jag prova & tillsätta torrfoder- standart lamm å ris. Det fodret innehåller inget konstigheter. Nu ska vi gå en runda, det blir fort mörkt nu.

2 kommentarer:

  1. Kul med spår i nya miljöer! Du får hälsa till Fia och önskar Lycka till! Jag kommer inte ner, ska på kalas i morgon.

    SvaraRadera
  2. Och NU väntar vi bara på din SM rapport!!! Skriv snart!

    SvaraRadera