måndag, augusti 31, 2009

SÅ DJÄVLA HÄFTIGT

Ja jag kan inte uttrycka mej annorlunda. Att få vara med å se Ettra å Fia stiga upp överst på pallen. SM-GULD inte dåligt, så himla bra kämpat.
VI SÄGER NATURLIGTVIS HURRA HURRA.
Många grattiskramar vart det, samt tårar, men Fia så samlad, hon kunde nog inte fatta. Vi har haft en bra semester, tränat både spår & lydnad. Hilles tassar har varit så fina, kunde nästan inte tro varje morgon & kvällskoll att de skulle hålla i sig.
Mycke samvaro har det varit, trevligt. Men jag är ju inte van att vara så social, så nu är jag så trött. Hille stackarn har varit dålig i magen dom senaste dagarna, tur vi ska till Kristin i morn. Kameran va med men tyvärr så har jag glömt den i h-vagnen när vi varit på utflykt, så det har inte blivit så mkt plåtat. Nu ska vi gå en kort promis Hille är alldeles sprallig. Har ju mest legat i bilen i dag.
Mötte Kent & Gibb- Gims bror på SM området, han är ju så fin Gibb.

1 kommentar:

  1. Jag kan tänka mig att det var en härlig upplevelse att få vara med! Nästa gång är det väl din tur? Så skönt att Hille gubbens tassar blivit så bra. Håller tummarna för att det håller i sig!

    SvaraRadera