fredag, september 04, 2009

SPÅR SAMT ANALYSEN

I dag träffade vi Emelie & Arn i Tripphult, gick ett spår till Hille samt la 2 upptag.
Inga bekymmer med spåret i dag heller, något för bråttom bara, ja det ä klart när det går för fort missas det ju pinnar, jag får skärpa mej där å hålla igen. Upptagen gick jättebra. Hille har sovit oroligt i natt, trodde han blitt dålig i magen igen, men det va ett öra som besvärade. Jag fick inte tag i Kristin så det fick bli Analysen. Vet Linda tog prover, visade svampangrepp, så ny medicin igen, Canaural i 10 dagar. Sen får det faktiskt vara slut på alla bekymmer. Han har pli på sin matte, han far runt å skäller å jag tror att han måste ut på toa, men de ska han inte utan han är piggelin å vill busa. Jag de gör jag ju så gärna, så skoj att han är pigg. Vi behöver ju promenera men det känns inte så motiverande i denna storm. Kan ju säga att jag är "lite" trött på blåsväder efter veckan i Falkenberg. Stackars Jouko, så jag stavade till hans namn.
Vi tackar oxå för sällskapet under sm-veckan, många goa skratt blev det. Alltid nyttigt att skratta & ha kul i gott sällskap, så TACK allihop som vi umgicks med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar