söndag, september 27, 2009

VI HAR CYKLAT :)

Hille har haft tjejbesök i helgen, Fias Tammy har varit här. Men stackarn hon tyckte det va jättejobbit, som tur va så tyckte hon om Carro. Sovit i sängen på natten gott tyckte hon, inte skulle hon mä ner i morse när vi gick ner för att äta frukost. Dom sov till 11. Vart så glad när matte kom å hämta, stackars liten :( Hille va nöjd iallafall, vaktade sin tjej när Gim kom å hälsa på. Undrar vad killarna håller på med, jo dom kollar om det går att ansluta det nya avloppet med det gamla under golvet, Hille mkt intresserad, kanske det finns en råtta där?
Kolla matte ett hål i golvet, husse tänker gå ner där, vill oxå med. Nej nej du får inte gå ner där.

Vi åkte ut i skogen istället, la ett långt spår, E-L gick ett upptag till Hille. Spårade fint, oj va näsan åkte ner i backen när vi kom nära ett kalhygge, det blåste mkt där. Missade en pinne, trots att han spårade i kärnan, inte bra, samtidigt vet jag ju att han kan gå in ett par meter å ta en pinne om han kommer på sidan om spåret. Kan jag få min belöning nu TACK.

Titta matte va jag hittade, en lång pinne, det måste betyda att jag får min BOLL




Ja men så klart att du får din boll, bra jobbat trots en missad pinne.

Å vad jag gillar min boll. När vi kom hem så passade vi på att cykla, vi va ju uppvärmda. Hille den token visste inte tillsig hur glad han skulle bli, äntligen får jag springa :) Det gick riktigt bra, en tur på bara 2 km, fick räcka i dag.









1 kommentar:

  1. Anonym9/27/2009

    Tack för Tammy-passning! Äh, sååå förfärligt var det väl inte att bo hos Hille & er ;-) Men visst, hon njöt av prommisen med sina kelpie-kompisar när hon kom hem, sprang som attan :)) Hon är väl rasist....
    /Fia

    SvaraRadera