måndag, september 07, 2009

SPÅR & STÖVLAR HMM

Hämtade upp Fia på fm sen åkta vi till Skåle för att snitsla ett högre spår. Fia snitsla & jag la saker åt Orka. Sen gick Fia ett spår åt Hille, som gick delvis i ett kärr, men det va inga som helst problem, alla pinnar med. Han är för go min kille, spåret gick lite nerför på ett ställe så jag släppte linan, tog en "liten" stund för mej att ta mej mer så han hann en bit iväg, då vänder han å kommer tillbaka "kommer du eller"
Sen skulle vi luncha på Asiaten i Kumla men hejåhå det va stängt så det vart Greken i stället. Mkt gott TACK FIA. En sväng till skoaffären Fia skulle ha sulor till sina skor. Ja å vad händer, jag hittade ett par snyggstövlar skulle bara ha dom, skitsnygga å dom passade kanonbra. Jag som inte skulle spendera mer pengar nu. Snart låser väl gubben in mej!!! En långpromis har det blivit nu på kvällskvisten.

1 kommentar:

  1. Man kan ju inte bara strunta i när man faktiskt hittar ett fynd!! (Läs ett par skor.) Låter som ni haft en trevlig dag! Jag ska väl också snitsla ett spår men har sagt att jag måste ha hjälp. Är det möjligen du som ska vara den hjälpen tro? Jag var ju inte med på mötet.....

    SvaraRadera