söndag, april 25, 2010

2 HÄRLIGA DAGAR

Efter några deppiga dagar känns det bättre. Får ingen klarhet varför jag mår dåligt & varför mitt kalciumvärde är för högt. har varit på medicinmottagningen, men det gav inget. Skall på gastroskopiröntgen. Vill ju ha svar varför jag inte känner mej frisk & denna trötthet är så jobbig.
Nu till nått roligare.
I går hade vi alla barn & barnbarn här, härligt. Vi hade bestämt att vi skulle grilla om det va fint väder & det va det. Tills vi tände grillen, då kom värsta hagelstormen. Med herrn i huset är smart! hämtade stora parasollet. Så mat fick vi till slut :)Mormor/farmors prinsessor
Ebba född 5/4 Lova 27/2 Lily 24/3
Kolla mormor va jag är stor, Stackars Lily se alldeles förskräckt ut, Ebba sover.
Finaste flickorna.

I dag har vi varit till klubben & tittat på tävling, lkl sph.
4 tävlanden 4 uppflyttande. Fick inspiration av att se fin lydnad.
När tävlingen va slut så tränade vi, framåtsändande, inkallning m stå
skall & kryp. Nöjd med samtliga moment. Hille fick springa budföring oxå.
Det gillar han :)

På em kom Lily & hälsade på sin farmor, som blir så glad.
Synd bara att jag inte kan ha dom här hela tiden.
I dag fick Lily ha sängen för sej själv. Hon har växt så, blivit så lång.

När Lily hade åkt hem så gick Hille & jag en lång promenad.
När vi kom hem så hade husse gjort pizza, mums.
Kan vänja mej med att bli så bortskämd





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar