onsdag, april 07, 2010

HINNA

Det blir inte så mkt träning nu, dela så vill jag umgår med mina små prinsessor. Tiden går ju så fort, snart är dom stora. Hille är ju inte bra i sina tassar, suget att träna försvinner lixom när han inte får vara bra. I kväll har vi iallafall tränat med gruppen, f,f mkt nöjd. Framåtsändande inte så bra, dålig rakriktning. Behöver träna bara gå rakt fram var jag än ställer honom, gå framför mej. Vi tränade lite kryp oxå, några steg bakåt vilket han gör finfint sen något kryp framåt. Det är bara att träna på. Har sänkt mina kriterier på krypet, han behöver inte vara slickad efter backen, bara han är låg så duger det:) I morn hoppas jag att få träffa lilla Ebba.

1 kommentar:

  1. Anonym4/08/2010

    Oj oj vad det blivit bebisar här.... GRATTIS!!

    SvaraRadera