onsdag, april 14, 2010

HILLE KASTRERAD

Hille mår bra efter sin kastrering, kristin har aldrig behövt knacka ner en hund med så mkt preparat=vet inte vad allt heter. Han skulle bara inte sova, när jag hämtade honom så skakade hela hunden, så spänd. Det gick över när vi kom hem & han fick en go filt över sig.
Så här mysigt har hon inte i sin säng på sjukan. Hon fick en krya på dej nalle av oss igår, en rosa mjuk & go.
Lilli pluttan har ett litet hål i sitt hjärta, jag fick inte tag i nån att prata med när jag var där i går
Ska boka tid för samtal med en läkare så vi får veta exakt vad & hur.
Satt med henne ett par timmar när jag va där, hon blir så arg när hon får adrenalin, som hon får för att bli piggare så hon orkar äta bättre.

3 kommentarer:

  1. Men vilken ljuvlig bild på ditt barnbarn!! Så söt. Önskar henne och hela familjen lycka till i tillfrisknandet!

    Tack för att du gjorde tassavtryck i vår blogg och för din omtanke!

    SvaraRadera
  2. Usch, hugger till i mammahjärtat när jag läser om Lilli! Tur att du är bestämd mormor/farmor Lena! Hoppas att allt ordnar sig och att ni får en kompetent läkare.

    Hoppas även att Hille snart är sig sig själv, men det är han nog. Harry var sig själv efter två dagar. :D

    Jag lyckas förresten inte maila filen från föreläsningen till dig, hotmail tar inte emot så stora filer. Har du en annan mail? Maila den till algoth77@gmail.com.

    SvaraRadera
  3. Krya på sig kramar till Lily och Hille Hoppas dom snart är bra igen

    SvaraRadera