söndag, april 04, 2010

VÅRBADET

Vaknade tidigt i dag oxå, fattar inte vad som hänt jag som alltid haft så svårt att gå ur sängen på morgonen. När jag väl vaknat kan jag inte somna om. Vi va iväg & tittade på ett hus i dag, men jisses vilket ställe :( På bilderna va det fint invändigt men granntomterna såg ut som.. inga ord kan beskriva, nej & åter nej. Åkte bara förbi.
Sen tog vi en tur till Lova, fick första leendet, mormors lilla prinsessa:)
La ett spår till Hille på gärdet gick vidare in i dungen. Påsläppet lika som förra, för bråttom, gick över. Resten gick fint, hittade pinnen & slutet. På promisen tog Hille vårbadet. Han va så sugen så jag lät honom bada, lite väl kallt kanske. Det finns visst nån där i ser det ut som han tycker.Tjoho va det är kul.
En ynka tussilaga.

På em kom Lilli på besök, så skoj. Kul när dom kommer utan att jag ringer & tycker att dom ska komma. Hille ville gärna vakta henne. Hon är ju så liten pluttan.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar