måndag, oktober 05, 2009

BÄTTRE

Så skönt att vakna utan att det värker nån stans, Efter frukost vart det en promis i kylan. Sen fick jag ta itu med en del plockande, som jag inte har haft ork med dom senaste dagarn.
Sen vart de en sväng till Willys, maten är visst alltid slut. En matta vart det handlat oxå, skönt med mattor nu när golven börjar bli kalla. Tyvärr hittade jag ingen jacka som hade rätt prislapp, visst hittade jag jackor men alldeles för dyra. Medlemsmöte på klubben i kväll. Innan mötet så hann jag träna på rutan & fjärren, med blandat resultat. Hjälpte Emelie med komendering.
I morn är det dax för ett besök hos Kristin, ska bli spännande att höra vad hon säger om Hilo.
Han mår så bra nu, han fick en reaktion i tassarna på nötköttet som han fick, som jag mistänkte.
Han tycker att han ska få springa ut på gärdet & "leka" med en Rådjursfamilj som vistas där, men vi är inte riktigt överens om de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar