onsdag, oktober 21, 2009

SÅ BRA

Till Tripphult i dag, la ut gotta spår, när jag va klar ser jag Carola, Jeanette & Pernilla sitta å vänta på att deras spår vart klara. Oj då, det vart visst förledningsspår då, sorry tjejer.
Hille & jag gick 7 km medans vårat spår låg. Så bra han spårade i dag, lugnt tempo, går för det mesta i kärnan, alla pinnar. Sen vart det upplet, halvruta med bara en sak. Hittade den på engång. Skickade ut honom igen, tanken med det va att han skulle få leta en stund, fanns ju inget i rutan. Han letade med bra näsa & tempo, när han vände ut så kastade jag in en sak som han tog på väg in. Bra jobbat Hillekille.
Gruppträning i kväll, min planering visade sig funka finfint, han vart attans intensiv i friaföljet=bra. Framåtsändandet, fint ut till gruppen saktar av bra, sen vänder han sej om för mkt & tittar efter mej. Skulle ju ha haft med mej bollhållarna i dag, men dom glömde jag ju. Så det får vi träna på i morn. Så trevlig att träna i grupp & nyttigt oxå.

1 kommentar: