tisdag, oktober 27, 2009

EN GOD GÄRNING

Ja tur är väl det, att man gör nått gott ibland. När jag hade handlat i dag så stod det en kundvagn jämter min bil på ICA parkeringen, med en väska i så jag tittade mej omkring ingen männinska som såg letande ut, vad göra ? Jag tog & gick in på ICA & förklarade läget. Men jag kan ju säga att jag hade funderingen om det kommer nån nu å säger att det är min väska vad har du med den att göra, svettigt läge. Hoppas att den kom till sin ägare.
Första dagen på arbetsträningen, skit va jag va skakis. Duscha hade jag gjort innan jag åkte, men det va dax att göra om när jag kom hem. I kväll hade mina ekipage eximination, så duktiga. Anna grillade mej ordentligt i små detalger, mera svettas, men jag klarade mej bra. Ska bli skönt att få lägga huvudet på kudden nu. Nattti natti

1 kommentar: