lördag, februari 27, 2010

AH-Hallen igen

I dag har jag varit på mitt första Yogapass, började med avslappning inte lätt, sen några övningar som gick jättebra, men va stel jag är i min "unga" kropp. Avslutade med avslappning, gick lättare denna gång. Skulle nog behöva göra detta flera gånger än 1 gång i veckan.
På em åkte vi till karlskoga igen, jätte bra att få träna i hallen det blir ju en jättebra träning, vi får störning & Hille får ligga stilla medans dom andra kör= jättenyttigt. han har inga problem med att ligga i sin hage, ligger alldeles stilla & tyst.
Vi vart filmade i f,f & vittringsapporteringen, jättenöjd med vittringen, han har bra fart ut nosar över tills han hittar "min" kommer fort utan tugg. När han nosar över pinnarna så rullar han dom med nosen, tveksam om det är tillåtet?? Men vad ska jag göra åt det i så fall?
F,f va lite svaigt, han blir väldigt ivrig i mellanåt då kommer han lite för långt fram. Annars nöjd.
Måste lära mej hur jag kan lägga ut filmen på bloggen, Emelie kanske kan hjälpa mej vid nått tillfälle. Hon kan ju det mesta. Stannade & käkade på hemvägen, & vilken hemfärd det vart. Det va en hemsk dimma, såg inte mycket, körde nog inte fortare än 70km, men vi vart ju omkörda, vissa har nog jättebra lysen, sånna vill jag oxå ha. Vi har haft en fantastiskt bra dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar