tisdag, februari 16, 2010

MERA, MERA

Ja se det snöar, det va väl roligt HURRA eller hur???????? Ja det blir ju ren snö igen, inga skitiga tassar. Tränade lydnad i dag, men så otroligt besviken på mej själv, vart irriterad på Hille då han va för ivrig i fjärren & inte stod stilla. Som tur va så slutade jag att träna när känslan kom över mej. Jag har försök tänka på varför jag vart så irriterad, men släpper det & hoppas på en bättre dag i morn.
Det va jättelängesen jag var irriterad, trodde jag kommit över det dåliga i min träning :( stackars Hillekillen. En långpromis i Hallsberg i snöfallet, det är vackert när snön vräker ner:)
Nu ska jag bänka mej i tvsoffan & hoppas på flera GULD.

3 kommentarer:

  1. Man är ju bara människa , och ibland blir man irriterad! Bara bryta och på't igen en annan dag!
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Anonym2/16/2010

    Irriterad??? När man tränar??? Har väl aldrig hänt!?!
    Eller........ JO!
    Bra att du kom på dig, ett steg i rätt riktning :)
    Jag vill också bo på landet!

    Helén D&B

    SvaraRadera
  3. Det försöker jag också jobba mest med nu...Att inte bli stressad irriterad mm mm. Ett stort arbete, men va skönt att höra att man kan komma ifrån det mer o mer...sen ett bakslag eller två må väll va hänt. Huvetsaken är att man är medveten och arbetar vidare på det ;)Ha det gott

    SvaraRadera