lördag, februari 13, 2010

ÅRSMÖTE

Ingen hundtränig i dag, energin räcker inte till. Ska åka till hälsokost på måndag & inhandla ENERGI av något slag. Vi har rotat fram lite babysaker till barnbarna, jag har tydligen sålt saker som jag trodde jag hade kvar, finns inte nån stans :( Har dock sparat Malins första åkpåse, mycke snyggare än dom som är i dag. Samlade lite energi så jag kunde åka till klubben på årsmöte. Många duktiga ekipage fick priser, samt några snygg hundar :)
2009-års SM vinnare i spår- Ann-Sofie Lindgren med Vickulas Ettra fick oxå ett fint pris, GRATTIS igen Fia & Ettra, glömmer inte känslan jag hade när det stod klart att VÅRAN Fia hade segrat, så djävla häftigt:) Nu ska jag krypa ner i sängen under varma täcket & äta gottis & titta på OS. Fy satan va jag har frysit hela dan. I morn en ny dag :):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar