tisdag, februari 23, 2010

SOLEN VÄRMER GOTT

Inte så kallt i dag, en vända till klubben efter jobbet. Gick en sväng med jycken, synd att kameran inte va med, träden hänger tunga av snön vackert vackert.
Vi fortsatte med våra vittringpinnar, 3 skick & inte ett fel, ser hur han nosar över några för att sen hitta rätt. När han kommer till rätt så är det ingen tvekan & inge tugg :)
Lite f,f så bra har hittat tillbaka till rätt possition. Ingångarna är oxå mkt bra.
När vi skulle åka hem så la jag in några saker i baksätet å vad hittar jag, jo en död MUS
För nån dag sen så vände jag uppochner på en ryggsäck som jag har Hilles saker i, musen måste ha legat i ryggan. Inte så trevligt, så det blir till att storstäda bilen, tur att jag har ett varmt stort garage att hållas i. På em gick vi en runda här hemma, vilket betyder att vi får pulsa i snön, ja inte gör det Hille nått, jag blir helt slut. Mysigt & kul med så mkt snö tycker Hillekille.I morn ska jag följa med dottern till mvc, ska bli spännande. Bara några dagar kvar nu, hon kunde ju åka iväg till BB på Torsdag tycker jag, då kan jg hälsa på dom på Fredag, då är det dax för AH,hallen igen. Snart börjar OS sändningarna, så man har nått att göra menar jag.
Skidskytte, det gillar jag, heja heja.

1 kommentar:

  1. Du är inte ensam om att tycka om det här vädret. Idag=vilken dag i alla fall om man sitter inne o tittar ut.

    SvaraRadera