fredag, februari 19, 2010

SÅ MYCKET KÄRLEK

Hur är det möjligt att känna så mycket kärlek till en hund, visst han är inte vilken hund som helst, han är ju min bästa Hillekille. Det kommer över mej imellanåt, dessa känslor som är så starka att tårarna svider i ögonvrån.

Dagen har vi tillbringat i AH-hallen, helt kalasbra har vi haft. Hille har ställt upp som vanligt med det allra bästa. Han är bara underbar, bryr sej inte om nått annat än mej. Säg matte vad jag ska göra så gör jag det. Några bilder från dagen, dålig kvalite. Vi tränar på att vänta på att jag ska gå, han har lite bråttom, går när jag bara lutar mej framåt, ett toki sen va han med. Mera matte eller, jodå Hille det blir mera.

Tränar hålla hårt, så duktig han har blitt. han väntar på sin boll.








Vi tränade även fjärren, med bra resultat. I dag fick Hille ligga kvar i hallen medans dom andra hundarna tränade. han låg lugnt inte ett ljud, han låg & iaktog kanske lärde han sej nått?

Är så supernöjd med oss i dag.








2 kommentarer:

  1. Förstår inte vad jag gör för fel med din kamera.... nån annan får ta nästa gång åt dig.Visst är det härligt att få känns sig nöjd med sin hund och träningen! Ni är VÄLDIGT duktiga!

    SvaraRadera
  2. Gräset är alltid grönare på andra sidan :) En härlig grön lydnadsplan...Härligt avundsjuk =)) Ännu härligare med braiga kännslan!

    SvaraRadera